Sună ACUM! 0724.710.207 (Claudiu)
[Vezi mai jos câteva activități de la cursul meu.]
🎉 11 ani de Germana cu CLAUDIU 🎉
Ce se întâmplă în 2023 la cursul meu?
Detaliez mai jos, cum se desfășoară un curs de Germană cu Claudiu: 😁
După revederea călduroasă, în care mai strecurăm câteodată și o îmbrățișare, ne salutăm și fiecare spune cum se simte: „Hallo, ich bin gut/sehr gut/nicht gut!”.
Apoi avem 3 sau 4 activități scurte de învățare a unor cuvinte noi sau recapitulare, de exemplu în săptămânile care au trecut, deoarece am făcut recapitulare, acestea au fost:
1.Bingo (haine, animale, verbe, cuvinte vocabular de bază)
2.Citit (fontul este mare, substantivele sunt înlocuite de imagini)
3.Desenat liber sau după indicații
4.TING
Voi exemplifica mai jos câteva dintre ele:
Activitatea nr. 1.
În cadrul jocului de Bingo este necesar ca participanții sa fie foarte atenți la descrierea imaginilor /verbal și nonverbal) de către coordonatorul de joc.
Cine este implicat la lecție și înțelege cuvintele și propozițiile simple pe care le folosim și are imaginea respectivă pe propriile cartonașe poate câștiga un punct.
Va primi punctul după ce va repeta descrierea.
De exemplu: eu sunt coordonator de joc și am un cartonaș pe care apare un tigru și îl voi descrie în felul următor:
Es ist ein oranges Tier, lebt im Afrika und hat schwarze Streifen. Es kann schnell rennen und hat spitze Zähne.
Această activitate va dura 10 sau 15 minute iar copiii vor fi, pe rând, și coordonatori de joc.
[La oră, între activitățile 1 și 2 va fi pauza de sport, mișcare și râsete de 2, 3 Minute]
Activitatea Nr. 2
Folosind, de asemenea, cartonașele de la Bingo vom face un joc nou.
Toate cartonașele sunt amestecate pe covor cu fața în sus.
Fiecare participant va lua, pe rând, câte un cartonaș (o imagine cu un animal) și va spune o caracteristică, de exemplu:
Der Löwe lebt im Afrika/ rennt schnell/ hat spitze Zähne/ lebt in der Savanne.
Apoi va așeza cartonașul undeva pe covor.
Într-un final toate animalele vor fi așezate la o anumită categorie, deși se potrivesc la mai multe.
Categoriile sunt:
Hat Spitze Zähne.
Hat zwei/vier Beine.
Kann fliegen.
Lebt im Wasser/ im Wald/ im Dschungel/ in der Savanne/ neben dem Haus.
Frisst Gras.
Usw.
[La curs, între activitățile 2 și 3 va fi pauza de recitat un cântec de 2, 3 Minute]
Activitatea nr. 3
În cadrul activității de desenat liber vom desena pe tabla magnetică (pe cea mare sau pe cele mici, numite și Babytafel) sau pe tablele rescriptibile.
Inițial, ne vom pune de acord (supunem la vot) asupra unei teme, cum ar fi: lucruri în casă, haine, activități, mâncare, monștrii, joacă în parc și altele.
Fiecare dintre noi va adăuga ceva nou la desenul/opera comun/ă.
De exemplu:
Am ales tema „Joacă în parc”.
Fiecare participant va ieși la tablă și va adăuga ceva nou la desenul comun. Eu voi fi primul și voi desena doi copii care se joacă cu mingea și voi spune „Die zwei Kinder spielen mit dem Ball.” Următorul participant va desena un copil care doarme în hamac (Das Kind schläft in einer Hängematte). Al treilea copil va merge la tablă și va desena trei copii în leagăne (Die drei Kinder schaukeln.)
Și jocul va continua pentru două sau trei runde și participanții vor ieși pe rând la tablă. La final va rezulta o adevărată operă de artă. 😁
[Ca întotdeauna, între activitățile 3 și 4 va fi pauza de joacă „Monster Claudiu”, o activitate care durează 4 sau 5 minute și este foarte energică.]
Activitatea nr. 4
Ting este super iubit printre copii și este un dispozitiv cu o valoare educațională foarte mare.
Acesta interacționează cu cărțile TING (eu le am pe toate) și citește cuvinte și texte, ne explică imagini și ne redă melodii. Are chiar și câteva provocări pentru noi sub forma unor jocuri.
Împreună, însă pe rând, vom descoperi fiecare lecție din fiecare carte nouă și vom învața Germană cu Claudiu.
Cursul se încheie cu un cântec de „Auf Wiedersehen!” și multe zâmbete de fericire pe fețele tuturor.
Începând cu septembrie am făcut recapitulare și ne-am cunoscut colegii cei noi și membrii echipelor noi s-au cunoscut între ei.
Vocabularul pe care l-am recapitulat sau învățat:
1.Haine, ce purtăm
2.Mâncare, ce ne place sau nu să mâncăm
3.Băuturi, ce ne place sau nu să bem
4.Animale, din jurul nostru sau de la Zoo
5.Culori, familie și numere
La începutul fiecărui curs ne descriem:
De exemplu:
Hallo! Ich bin Diana und bin 4 Jahre alt. Ich wohne in einem Wohnblock. Ich habe eine große Schwester und einen kleinen Bruder. Ich trinke gern Limonade. Ich liebe Vanillaeis. Ich trage eine blaue Bluse und kurze Hose.
PS Cel mai important pentru mine este ca participanții să fie fericiți și să vină cu drag la cursul meu. Atâta timp cât ei se simt bine și sunt foarte zâmbitori, sunt sigur că vor iubi germană și o vor învăța alături de mine.
🤗 11 ani de Germană cu Claudiu și la fel de distractiv
Vezi mai jos câteva activități de la cursul meu:. 😉