Germana cu Claudiu

[Vezi mai jos câteva activități de la cursul meu.]

🎉 11 ani de Germana cu CLAUDIU 🎉

Ce se întâmplă în 2023 la cursul meu?

Detaliez mai jos, cum se desfășoară un curs de Germană cu Claudiu: 😁

După revederea călduroasă, în care mai strecurăm câteodată și o îmbrățișare, ne salutăm și fiecare spune cum se simte: „Hallo, ich bin gut/sehr gut/nicht gut!”.

Apoi avem 3 sau 4 activități scurte de învățare a unor cuvinte noi sau recapitulare, de exemplu în săptămânile care au trecut, deoarece am făcut recapitulare, acestea au fost:
1.Bingo (haine, animale, verbe, cuvinte vocabular de bază)
2.Citit (fontul este mare, substantivele sunt înlocuite de imagini)
3.Desenat liber sau după indicații
4.TING

Voi exemplifica mai jos câteva dintre ele:

Activitatea nr. 1.
În cadrul jocului de Bingo este necesar ca participanții sa fie foarte atenți la descrierea imaginilor /verbal și nonverbal) de către coordonatorul de joc.
Cine este implicat la lecție și înțelege cuvintele și propozițiile simple pe care le folosim și are imaginea respectivă pe propriile cartonașe poate câștiga un punct.
Va primi punctul după ce va repeta descrierea.

De exemplu: eu sunt coordonator de joc și am un cartonaș pe care apare un tigru și îl voi descrie în felul următor:
Es ist ein oranges Tier, lebt im Afrika und hat schwarze Streifen. Es kann schnell rennen und hat spitze Zähne.
Această activitate va dura 10 sau 15 minute iar copiii vor fi, pe rând, și coordonatori de joc.

[La oră, între activitățile 1 și 2 va fi pauza de sport, mișcare și râsete de 2, 3 Minute]

Activitatea Nr. 2
Folosind, de asemenea, cartonașele de la Bingo vom face un joc nou.
Toate cartonașele sunt amestecate pe covor cu fața în sus.
Fiecare participant va lua, pe rând, câte un cartonaș (o imagine cu un animal) și va spune o caracteristică, de exemplu:
Der Löwe lebt im Afrika/ rennt schnell/ hat spitze Zähne/ lebt in der Savanne.

Apoi va așeza cartonașul undeva pe covor.
Într-un final toate animalele vor fi așezate la o anumită categorie, deși se potrivesc la mai multe.

Categoriile sunt:
Hat Spitze Zähne.
Hat zwei/vier Beine.
Kann fliegen.
Lebt im Wasser/ im Wald/ im Dschungel/ in der Savanne/ neben dem Haus.
Frisst Gras.
Usw.

[La curs, între activitățile 2 și 3 va fi pauza de recitat un cântec de 2, 3 Minute]

Activitatea nr. 3
În cadrul activității de desenat liber vom desena pe tabla magnetică (pe cea mare sau pe cele mici, numite și Babytafel) sau pe tablele rescriptibile.

Inițial, ne vom pune de acord (supunem la vot) asupra unei teme, cum ar fi: lucruri în casă, haine, activități, mâncare, monștrii, joacă în parc și altele.
Fiecare dintre noi va adăuga ceva nou la desenul/opera comun/ă.

De exemplu:
Am ales tema „Joacă în parc”.
Fiecare participant va ieși la tablă și va adăuga ceva nou la desenul comun. Eu voi fi primul și voi desena doi copii care se joacă cu mingea și voi spune „Die zwei Kinder spielen mit dem Ball.” Următorul participant va desena un copil care doarme în hamac (Das Kind schläft in einer Hängematte). Al treilea copil va merge la tablă și va desena trei copii în leagăne (Die drei Kinder schaukeln.)

Și jocul va continua pentru două sau trei runde și participanții vor ieși pe rând la tablă. La final va rezulta o adevărată operă de artă. 😁

[Ca întotdeauna, între activitățile 3 și 4 va fi pauza de joacă „Monster Claudiu”, o activitate care durează 4 sau 5 minute și este foarte energică.]

Activitatea nr. 4
Ting este super iubit printre copii și este un dispozitiv cu o valoare educațională foarte mare.
Acesta interacționează cu cărțile TING (eu le am pe toate) și citește cuvinte și texte, ne explică imagini și ne redă melodii. Are chiar și câteva provocări pentru noi sub forma unor jocuri.
Împreună, însă pe rând, vom descoperi fiecare lecție din fiecare carte nouă și vom învața Germană cu Claudiu.

Cursul se încheie cu un cântec de „Auf Wiedersehen!” și multe zâmbete de fericire pe fețele tuturor.

Începând cu septembrie am făcut recapitulare și ne-am cunoscut colegii cei noi și membrii echipelor noi s-au cunoscut între ei.

Vocabularul pe care l-am recapitulat sau învățat:
1.Haine, ce purtăm
2.Mâncare, ce ne place sau nu să mâncăm
3.Băuturi, ce ne place sau nu să bem
4.Animale, din jurul nostru sau de la Zoo
5.Culori, familie și numere

La începutul fiecărui curs ne descriem:
De exemplu:
Hallo! Ich bin Diana und bin 4 Jahre alt. Ich wohne in einem Wohnblock. Ich habe eine große Schwester und einen kleinen Bruder. Ich trinke gern Limonade. Ich liebe Vanillaeis. Ich trage eine blaue Bluse und kurze Hose.

PS Cel mai important pentru mine este ca participanții să fie fericiți și să vină cu drag la cursul meu. Atâta timp cât ei se simt bine și sunt foarte zâmbitori, sunt sigur că vor iubi germană și o vor învăța alături de mine.

🤗 11 ani de Germană cu Claudiu și la fel de distractiv

Vezi mai jos câteva activități de la cursul meu:. 😉

Noi folosim manuale la cursul de Germana cu CLAUDIU și parcurgem împreună programa din manual.Discuțiile și rezolvarea exercițiilor din manual nu ocupă mai mult de 50% din timpul petrecut la curs.Activitățile propuse de mine sunt muuuult mai atractive!
😉11 ani de Germana cu Claudiu și la fel de distractiv
Aceasta este cea mai bună modalitate de a învăța să numărăm până la 100. Jocul, ca metodă de învățare, este amuzant, iar dacă mai adăugăm câteva provocări și competiții, noțiunile sunt mai ușor de reținut. După ce am învățat cuvintele ne vom juca bingo.
Familia Schneider are un program foarte încărcat, cu tot felul de activități distractive și educaționale. Jocul de la Eli este complex iar structurile pe care le învățăm sunt utile. Parcurgând acest joc de mai multe ori vom învață următoarele propoziții : Mama trinkt Kaffee. Der Vater arbeitet am Computer. Die große Schwester macht eine Dusche. Der Bruder lernt Gitarre usw..

Minunați invitați am avut zilele acestea: familia Wutz! 🙂 Cu ajutorul lor am aprofundat ceea ce am învățat și am format propoziții, cum ar fi: Peppa tantzt Ballett. Peppa trägt ein rotes Kleid. Peppa wohnt in einem gelben Haus. Usw

Cuburile din imagine sunt manufacturate de mine și ne ajută mai ales când facem recapitulare sau ne dorim să învățăm cuvinte noi. Temele cuburilor sunt diverse: culori, haine, animale, membrii familiei, mâncare și altele. De fiecare dată formăm o propoziție de minimum 3 cuvinte.

Jocul cu mingea ne ajută la fiecare curs de Germana cu CLAUDIU să spunem ceva despre noi.Mingea cea plimbăreață stabilește exact rândul cui este pentru a ne cunoaște mai bine. 🙂Ce învățăm nou? Care sunt propozițiile exacte?Ich spiele…Ich esse…Ich kann…Ich habe…Ich trage…Ich wohne…Usw.
În imagine este o carte compatibilă cu Ting.Noi folosim destul de des dispozitivul Ting la curs deoarece acesta ne învață cuvinte noi, aplicând metoda repetăm, repetăm, repetăm.Ting „citește” de pe carte și noi învățăm pronunția cuvintelor de la un nativ. 😉
[Cărțile de joc din imagine au fost manufacturate de mine.] 😉Săptămâna aceasta a fost despre culori și despre unde locuim. Exemple de structuri învățate:Ich wohne im Haus/Wohnblock. Ich wohne in einem kleinen/großen Haus/Wohnblock.Das Haus ist gelb, rot und lila und hat 4 Fenster.Das Haus ist blau und gelb und hat eine braune Tür.Usw.Cea mai prețioasă investiție este educația.Alege Germana cu CLAUDIU pentru copilul tău.
Noile postere pe care le-am comandat din Germania și pe care le folosim la cursul de Germana cu CLAUDIU ne sunt de mare ajutor.Acestea au teme diverse și foarte atractive pentru copii. Dimensiunea lor este mare și ne invită la căutat.Știați că prichindei sunt foarte buni detectivi?
Liber la desenat! 🤗
Ne-am imaginat o zi liniștită în parc care a fost brusc întreruptă de niște uriași Among Us. Totul a fost desenat de către copii pe tabla cea mare.
Construcții învățate:
Die Kinder spielen Monopoly.
Ein Kind liest.
Ein Monster kommt.
Zwei Kinder schlafen.
Ein Hund macht Pipi.
Usw.