Liebe Kinder,

Sunt constient de faptul ca de mult timp nu ati mai primit teme din partea mea. Stiu, de asemenea, ca va doriti extrem de mult „teme de la Claudiu”. Uite ca visul vostru s-a indeplinit! :))))

Sper ca nu v-am gresit mult cu aceasta intarziere si imi doresc sa fiu iertat.

Viel Spaß!

Reguli pentru indeplinirea temelor:

Dupa ce transcrieti tot exercitiul, va rog frumos sa il rezolvati (cel putin sa incercati). Apoi fotografiati caietul si trimiteti-mi pe email claudiu@germanacuclaudiu.ro, fotografia.

01-15 octombrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

Formeaza 10 propozitii legat de ce mananci tu si ce bei tu la micul dejun, urmand exemplul:

Ich esse …

Ich trinke …

z.B.

Ich esse Fingersuppe zum Frühstück.

Ich trinke Ketchup zum Frühstück.

01-15 octombrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

Completeaza in spatiile libere forma corecta a verbelor „sein” si „haben”.

01-15 octombrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

Citeste cu atentie textul despre ce face Robert in fiecare zi, apoi raspunde la intrebari (exercitiul A), ordoneaza activitatile de zi cu zi (exercitiul B) si formeaza intrebarea si formuleaza propozitii negative (exercitiul C).

15-31 octombrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

Ce actiuni pot desfasura copiii? Care sunt activitatile pe care ei nu le pot face?

z.B.

Paul kann Fußball spielen.

Paul kann nicht Ski laufen.

15-31 octombrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

Rezolva exercitiile de mai jos.

15-31 octombrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

Transcrieti ambele texte in caiet si apoi completeaza tabelul de sub texte.

01-15 noiembrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

  1. Denumeste fructele si legumele din imaginea de mai jos
  2. Formuleaza propozitii dupa exemplul:

Ich finde die Banane lecker.

Ich finde den Apfel nicht lecker.

Ich finde die Birne lecker.

Ich finde die Orange nicht lecker.

15-31 noiembrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

  1. Completeaza propozitiile lacunare.

01-15 noiembrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

  1. Transcrie textul in caiet
  2. Completeaza propozitiile lacunare.
  3. Raspunde la intrebarile de mai jos

16-30 noiembrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

  1. Asociaza cuvantul cu imaginea.
  2. Scrie pe o foaie A4 separata articolul in fata substantivului.
    z.B.: die Karten, der Teddybär, das Handy, das Flugzeug

16-30 noiembrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

  1. Asociaza fiecare text cu imaginea potrivita.
  2. Transcrie toate textele in caiet.

16-30 noiembrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

  1. Asociaza fiecare text cu imaginea potrivita.
  2. Pune verbele din textele de mai jos la persoana a II-a singular si apoi transcrie textul.

01-15 decembrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

  1. Deseneaza obiectele din camera ta, apoi denumeste fiecare obiect

01-15 decembrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

  1. Pune intrebarile corespunzatoare raspunsurilor din partea dreapta
  2. Fii creativ! Dezvolta raspunsurile, adaugand un cuvant.

01-15 decembrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

  1. Citeste textele cu atentie.
  2. Scrie cate o idee principala care reiese din fiecare text.
  3. Daca ai inteles corect textul, scrie cate 3 intrebari pentru fiecare text si raspunsurile acestora.

16-31 decembrie (pregatitoare, clasa I, clasa a II-a)

  1. Deseneaza 5 activitati diferite pe care le vei desfasura in vacanta de iarna
  2. Scrie pentru fiecare activitate actiunea potrivita (verbe diferite)

16-31 decembrie (clasa a III-a si clasa a IV-a)

  1. Deseneaza 5 activitati diferite pe care le vei desfasura in vacanta de iarna
  2. Formuleaza propozitii pentru a descrie activitatea

16-31 decembrie (clasa a V-a si mai mari de atat)

  1. Deseneaza vacanta ta de iarna
  2. Compune un scurt text despre ilustratia facuta (minimum 5 propozitii)