Malen und Erraten (desenem si ghicim)

clipart_schilderen_animaatjes-308

Materiale necesare: creion si mai multe foi de hartie, tabla magnetica.

Cum decurge jocul: La inceput este ales un copil. Acesta va primi o foaie si un creion. El/ea are 10 secunde la dispozitie sa deseneze ceva (un fruct, un animal, o masina, un numar etc). Colegii sai incep sa numere de la 10 la 0. Cand a fost strigat 0, se striga si „Stopp!”. Cel/cea ce a desenat vine in fata si ii intreaba pe colegii sai : „Was ist das?”. Colegii ridica mana si raspund. Cine raspunde corect primeste foaie si creion pentru a face urmatorul desen.

Important: inainte de a incepe a desena copilul sopteste conducatorului de joc ce doreste a desena. Conducatorul de joc poate descrie in limba germana ce se deseneaza/ ce a fost desenat pentru a da o mana de ajutor.

Exemple:

Das ist eine Banane.

Das ist ein Auto.

Das ist ein Flugzeug.

usw